Cumpărături la Airpress Polska societate cu răspundere limitată
Regulamente
În vigoare de la 01.09.2018.
Vă rugăm să vă faceți achizițiile cu atenție. Bunurile comandate în cadrul unei relații B2B nu pot fi returnate, cu excepția cazului în care Vânzătorul este de acord.
APLICABILE TRANZACȚIILOR DINTRE AIRPRESS POLAND ȘI CUMPĂRĂTORI Cumpărători: persoane fizice (consumatori și întreprinderi), persoane juridice, entități organizaționale fără personalitate juridică
Detalii de contact:
Airpress Polska Sp. z o.o.
ul. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
NIP: 852-23-76-978
TEL: +48 61 652 57 00
Email bok@airpress.pl
Cumpărături la Airpress Polska
Airpress Polska acceptă comenzi plasate prin: magazin online, telefon, e-mail, fax și prin poștă. Airpress Polska face parte din grupul internațional Airpress. În magazinul nostru online www.airpress.ro puteți plasa comenzi la adrese poștale din Polonia. Dacă sunteți interesat de achiziții/livrări în alte țări, vă rugăm să vizitați www.airpress.net.
Ne rezervăm dreptul de a face erori tipografice. Culorile produselor din catalog și de pe site-ul web pot devia de la realitate din motive tehnice și de tipărire, setările computerului, placa grafică, setările monitorului etc.
Confimarea comenzii
Atunci când produsele comandate părăsesc depozitul central/sediul producătorului, veți primi informații privind livrarea prin e-mail. Trimitem informațiile în zilele lucrătoare (luni-vineri) între orele 8:00 și 16:00. În cazul comenzilor plasate vinerea și cu o zi înainte de o sărbătoare legală sau după ora 1:00 a.m., veți primi o confirmare a comenzii în următoarea zi lucrătoare. Până când întreaga sumă datorată este creditată în contul dvs. bancar, bunurile comandate rămân proprietatea Airpress Polska.
Îndeplinirea comenzii depinde de nivelul stocurilor la depozitul central din Przeźmierowo. Ne rezervăm dreptul de a anula o comandă în cazul în care produsul nu este disponibil. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica data livrării sau livrarea parțială din cauza unor circumstanțe neprevăzute. Vânzătorul nu va fi răspunzător față de cumpărător pentru nicio consecință legată de întârzierea livrării produselor comandate.
Prețuri și modalități de plată
Prețuri
Toate prețurile de pe site-ul www.airpress.ro sunt exprimate în lei (LEI). Sunt indicate atât prețurile nete, cât și cele brute.
Prețurile obișnuite sunt valabile până la o notificare ulterioară. În cazul cataloagelor speciale, prețurile promoționale se aplică numai în perioada campaniei.
După primirea confirmării comenzii, prețurile se pot modifica numai din motive economice care nu pot fi controlate de Airpress Polska, de exemplu, modificări ale taxelor, fluctuații ale cursului de schimb etc., precum și pentru erori evidente în prețurile menționate în ofertă.
Forme de plată
Ca societate, puteți alege să plătiți prin factură pe toate canalele de vânzare. În cazul unei forme de plată amânată, vom efectua verificarea obișnuită a creditului. Aceasta înseamnă că, în absența acesteia, putem solicita plata în avans pe baza unei facturi proforme. Preocuparea noastră pentru mediu ne determină să trimitem facturile în format electronic (fișier pdf) la adresa de e-mail a clientului. Termenul de plată pentru factură este 14 zile. În cazul în care plata nu este efectuată la timp, se vor percepe dobânzi legale de întârziere. La comanda din magazinul online, clientul poate opta pentru plata prin card.
Plată anticipată / plată în avans
Dacă doriți să plătiți produsele în avans, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți, care vă va prelua comanda și vă va furniza toate informațiile necesare pentru plată.
Timpul și costul livrării
Termenul standard de livrare către client pentru produsele aflate în stoc este de aproximativ 3-5 zile lucrătoare de la primirea și confirmarea comenzii. Livrările se efectuează în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00 și numai la adrese poștale (nu livrăm la adrese PO Box). Livrările până la 31 kg sunt efectuate de Cargus, livrările peste această greutate sunt paletizate și vor fi efectuate de Dragon Star Curier sau de transportul Airpress. Unele compresoare vor fi transportate de firma noastră pentru a fi și instalate.
- Între 0-31 kg/pachet - cost transport: 35 LEI
- Peste 31 kg/pachet - cost transport: 35 LEI + 5 LEI pentru fiecare kg suplimentar
- Palet 0-200 kg - cost transport: 250 LEI
- Palet 201-400 kg - cost transport: 350 LEI
- Palet 401-600 kg - cost transport: 450 LEI
Prețurile afișate include TVA
Costul de livrare a rezervoarelor și a țevilor din aluminiu se calculează o singură dată la plasarea comenzii.
Servicii suplimentare
Transport de mărfuri
Livrările de bunuri de la Airpress Polska sunt efectuate ca livrări standard. Acest lucru înseamnă că acestea nu includ aducerea bunurilor în interior. Dacă doriți să aduceți bunurile în interiorul companiei/posesiunii dvs., este posibil să organizați acest serviciu contra unei taxe suplimentare. Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru informații privind costurile.
Servicii de instalare
Departamentul de service Airpress Polska asistă la asamblarea echipamentelor Airpress achiziționate, la cererea clientului. În funcție de tipul de echipament achiziționat, serviciul de asamblare este gratuit. Pentru informații privind serviciul și eventualele costuri, vă rugăm să contactați Departamentul de service.
Întârzieri în livrare din motive imputabile cumpărătorului
În cazul în care Airpress Polska nu poate livra bunurile din motive care privesc Cumpărătorul-client, comanda va fi trimisă înapoi la compania de transport. Compania de transport va contacta Cumpărătorul-client pentru a stabili o nouă dată de livrare. În acest caz, taxa de transport va fi facturată din nou.
Înainte de livrare:
- Asigurați-vă că persoana autorizată să ridice mărfurile se află la adresa indicată ca adresă de livrare.
- Anunțați Airpress Polska dacă există restricții specifice pentru vehicule, bariere fizice sau alte probleme de acces la adresa indicată.
- Pentru expedierile mai mari, poate fi necesar accesul la un cărucior sau la o rampă în timpul descărcării. Vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți pentru a organiza echipamentul necesar pentru descărcare.
- Luați în considerare comandarea unui serviciu de livrare prin intermediul Departamentului de servicii pentru clienți/servicii pentru a reduce la minimum riscul de deteriorare și inconvenientele asociate cu aducerea coletelor de către dumneavoastră.
Livrare
Atunci când bunurile comandate părăsesc depozitul central/sediile producătorului, veți primi informații privind livrarea prin e-mail. Acestea includ numărul scrisorii de trăsură și un link către site-ul web al companiei de transport, unde puteți urmări expedierea.
Colete/pachete mici
Livrăm coletele în conformitate cu reglementările de livrare, coletele sunt livrate la adresa de livrare indicată pe comandă: birou, poarta principală, recepție sau birou de descărcare.
Paleți/încărcări voluminoase
Livrările se efectuează la adresa înregistrată cu comanda în conformitate cu termenii DAP, în zilele lucrătoare (luni-vineri) între orele 7:00 și 16:00. Compania de transport nu este obligată să notifice clientului livrarea*. În cazul în care persoana responsabilă pentru ridicarea bunurilor nu se află la adresa indicată, Schenker va încerca din nou livrarea după ce o nouă dată a fost convenită telefonic cu Clientul. În acest caz, taxa de transport va fi facturată din nou.
*Vezi Servicii suplimentare - Notificare de livrare prin telefon
Întârziere în livrare
Vânzătorul nu este răspunzător pentru consecințele unei livrări întârziate fără vina sa. În cazul în care datele de livrare ale componentelor individuale ale comenzii diferă, ne rezervăm dreptul de a efectua o livrare parțială a comenzii. Livrările parțiale nu vor duce la costuri suplimentare pentru client.
Deteriorarea transportului și expedierea greșită a bunurilor
Vă rugăm să verificați transportul în prezența curierului pentru a vedea dacă există deteriorări externe, de exemplu: folie ruptă, colțuri deteriorate, carton rupt. În cazul deteriorării vizibile a ambalajului în momentul primirii mărfii, clientul este obligat să facă o adnotare pe scrisoarea de trăsură. Eticheta de adresă și paleții și cutiile în care au fost ambalate mărfurile trebuie păstrate și fotografiate.
Cumpărătorul este obligat să verifice starea transportului și, în cazul în care are îndoieli cu privire la posibile deteriorări ale bunurilor, este obligat să noteze acest fapt pe scrisoarea de trăsură și să întocmească un raport de deteriorare împreună cu curierul care livrează bunurile.
Necesitatea de a redacta un protocol rezultă din legislația privind transportul:
- În cazul în care, după livrarea transportului, se descoperă un defect sau o deteriorare care nu este vizibilă la recepție, transportatorul verifică starea transportului la cererea părții îndreptățite notificată imediat după descoperirea deteriorării, dar nu mai târziu de 7 zile de la data primirii transportului.
- Dacă primiți alte bunuri decât cele comandate sau dacă comanda dvs. este incompletă, vă rugăm să raportați acest lucru Serviciului Clienți. Bunurile conforme cu comanda vor fi expediate imediat, fără a se percepe taxe de transport.
Alte cauze de deteriorare și întârzieri în livrarea bunurilor
Airpress Polska nu va fi răspunzătoare pentru daune sau întârzieri cauzate de adoptarea de legi/reglementări, acțiuni guvernamentale, mobilizare, război, restricții valutare, schimbări politice, defecțiuni ale sistemului IT, erori sau restricții din partea furnizorilor, greve, blocaje, boicoturi, blocade sau alte circumstanțe similare care împiedică sau îngreunează funcționarea companiei într-o asemenea măsură încât aceasta poate continua să funcționeze doar cu resurse financiare disproporționate.
Garanția de restituire a banilor / Dreptul de returnare / Garanție și reclamații
Persoanele fizice, care nu conduc o afacere (sectorul B2C) au dreptul de a returna bunurile în termen de maximum 14 zile - se aplică ofertei standard. Nu este valabil pentru clienții B2B. Nu este valabil pentru produsele personalizate, dimensiunile special adaptate* și comenzile mari**.
* De exemplu, o instalație pneumatică la comandă
** Comenzile mari constau în mai multe articole din același tip de produs
Clientul are dreptul de a deschide ambalajul și de a inspecta bunurile numai în măsura necesară pentru a evalua satisfacția cu privire la achiziție. Pentru ca bunurile să poată fi returnate, produsul trebuie să fie în stare neutilizată și să aibă ambalajul original. De asemenea, bunurile returnate trebuie să fie complete, adică să aibă toate piesele, accesoriile, instrucțiunile etc.
Dacă doriți să returnați integral sau parțial comanda, aveți opțiunea de a face acest lucru în conformitate cu condițiile din secțiunea Retururi.
Returnarea bunurilor
Atunci când returnați bunuri, vă asumați riscul ca bunurile să fie deteriorate în timpul transportului către Airpress Polska. Vă rugăm să vă asigurați că bunurile sunt ambalate în siguranță în ambalajul original. Bunurile returnate trebuie să fie complete, adică să includă toate accesoriile, instrucțiunile etc. Se verifică dacă există deteriorări, alterări și modificări.
Aveți la dispoziție 14 zile pentru a vă retrage din contract, astfel cum se prevede în Legea privind drepturile consumatorilor, timp în care puteți returna bunurile fără a indica motivul returnării (Jurnalul Oficial 2014, punctul 827). În plus, Airpress extinde posibilitatea legală de a returna bunurile până la 60 de zile de la data achiziției, cu condiția ca bunurile să nu prezinte semne vizibile de utilizare și să aibă ambalajul original.
Cum returnez un produs?
Dacă decideți să returnați un articol achiziționat (eroare de achiziție, nepotrivire), vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru a stabili cea mai bună modalitate de returnare a articolului. Costurile de returnare a bunurilor vor fi suportate de clientul care returnează produsul.
În cazul anulării unei comenzi care este în curs de procesare, pot fi percepute costuri de manipulare.
De asemenea, acceptăm returnări în persoană la sediul nostru din Przeźmierowo, lângă Poznań.
Rambusare
Rambursările vor fi efectuate prin transfer bancar la numărul de cont bancar furnizat de client, în mod normal în termen de 14 zile de la primirea și acceptarea returului, cu excepția cazului în care bunurile livrate se dovedesc a fi defecte sau incomplete.
Condiții de garanție și reclamații
În temeiul articolului 558 § 1 din Codul civil, Airpress Polska își rezervă dreptul de a exclude răspunderea pentru garanție. Scopul Airpress Polska a fost întotdeauna acela de a oferi clienților o experiență de cumpărare sigură. Acesta este motivul pentru care oferim o garanție de minim 2 ani pentru întreaga gamă.
Garanția se aplică defectelor de fabricație ale produselor și daunelor survenite în timpul perioadei de garanție. Cu toate acestea, garanția nu ia în considerare defectele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a bunurilor sau de modificările aduse aspectului și funcției produselor. La returnare, bunurile sunt verificate pentru a depista eventualele deteriorări, modificări și alterări.
În cazul produselor consumabile, se aplică garanția producătorului.
Reclamațiile trebuie depuse în scris. Termenul de soluționare a reclamațiilor (remedierea defectelor, înlocuirea bunurilor cu bunuri lipsite de defecte) este cât mai scurt posibil. O reclamație este confirmată în termen de 14 zile de la data la care bunurile au fost raportate; nerespectarea acestui termen va duce la respingerea integrală a reclamației.
De asemenea, persoanele fizice au dreptul la o garanție de 2 ani împotriva defectelor fizice ale bunurilor.
Cookies
Dorim să vă informăm că, pentru a optimiza conținutul disponibil pe site-ul nostru, pentru a îmbunătăți procesele de comunicare, în scopuri statistice și publicitare și pentru a adapta ofertele la nevoile dumneavoastră individuale, utilizăm informații stocate prin intermediul cookie-urilor.
Cookie-urile pot fi controlate de către utilizator prin intermediul setărilor browserului său.
Utilizarea site-ului nostru fără modificarea setărilor cookie înseamnă că vor fi stocate pe computerul dumneavoastră.
Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor cookie.
Informații detaliate privind modulele cookie pot fi găsite la adresa: airpress.ro/informatii-despre-cookies
Biroul de servicii pentru clienți
Telefon: +48 61 652 57 00
Fax: +48 61 652 57 01
E-mail: bok@airpress.ro
Solicitările prin e-mail vor primi răspuns în termen de 48 de ore sau în următoarea zi lucrătoare (pentru solicitările trimise în zilele nelucrătoare).
Linie telefonică: luni - vineri 8:00 - 16:30
Adresa poștală:
Airpress Polska Sp. z o.o.
ul. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
Numer NIP: 852-23-76-978
Termeni și condiții
Este posibil să se încheie un contract de vânzare/furnizare separat cu Cumpărătorul, în plus față de comanda plasată, în cazul în care Cumpărătorul face o astfel de cerere în comandă. Contractul este pregătit pentru un cumpărător individual și conține dispoziții în conformitate cu reglementările legale aplicabile consumatorilor și neconsumatorilor și cu dispozițiile prezentului regulament.
În cazul unui litigiu, preferăm în primul rând să rezolvăm problema pe cale amiabilă, ținând cont de imaginea companiei noastre ca om de afaceri de încredere.
Politica de confidențialitate / Prelucrarea datelor în scopuri de marketing
În scopul comenzii, trebuie furnizate următoarele detalii: numele/denumirea societății, numărul de TVA, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon de contact. Aceste informații sunt necesare pentru livrarea bunurilor și prelucrarea eventualelor retururi și reclamații. Prin plasarea unei comenzi, se consideră că ați citit și acceptat conținutul termenilor și condițiilor Airpress Polska.
Informațiile furnizate sunt, de asemenea, utilizate în scopuri analitice, pentru crearea de baze de date cu clienți și pentru dezvoltarea de strategii de marketing și în scopul dezvoltării companiei, precum și pentru îndeplinirea cerințelor legale față de companie. Clientul are dreptul de a se opune utilizării datelor în scopuri de marketing. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.