Cric pneumatic pernă 4,5T 140/380 mm
Stoc epuizat
- Aveți nevoie de ajutor? Contactați-ne!
- Datorită cunoștințelor noastre, aveți cel mai bun produs.
- Livrare în 2-3 zile
- Peste 65 de ani de experiență pe piața europeană!
Detalii produs
SKU | 72251-4.5 |
---|---|
EAN 13 | 8712418408690 |
Lungime (mm) | 630 |
Lățime (mm) | 350 |
Înălțime (mm) | 1230 |
Presiune maximă (bar) | 8 |
Capacitate de ridicare (kg) | 4500 |
Înălțimea minimă a plăcii (mm) | 140 |
Înălțimea maximă a plăcii (mm) | 380 |
---|---|
Diametru pernă de cauciuc Ø | 340 |
Hidraulic | Nu |
Dimensiunea conexiunii (") | 3/8 |
Temperatura de lucru (°C) | -20°C / +65°C |
Roți | Da |
Număr de roți | 2 |
Dimensiunea roții (mm) | 50 |
Descriere produs
Cricul pneumatic de tip burduf are o capacitate maximă de ridicare de 4500 kg și o înălțime maximă de ridicare de 380 mm. Acest tip de cric este dotat cu bucșe de stabilizare a funcționării, iar cricurile sunt galvanizate pentru a fi protejate împotriva murdăriei și coroziunii. De asemenea, cricurile dispun de tampoane ușor de înlocuit, acoperite cu cauciuc, care protejează împotriva deteriorării elementelor șasiului și caroseriei.
Cu ajutorul acestui cric burduf, poți ridica un vehicul sau o mașinărie fără niciun efort fizic. Mai mult, roțile montate asigură mobilitatea cricului pneumatic, ceea ce reprezintă un mare avantaj în spațiile limitate sau atunci când trebuie să muți cricul dintr-un loc în altul. Cricul este, de asemenea, echipat cu un mâner antiderapant, care facilitează semnificativ manevrarea acestuia. În sezonul vulcanizării, un avantaj deosebit al cricurilor de tip burduf este viteza ridicată de ridicare, care contribuie la creșterea eficienței muncii.
Cricul burduf 4,5T 140/380 este excepțional de ușor, simplu de utilizat și, datorită materialelor de înaltă calitate, fiabil. Pentru a asigura utilizarea în siguranță, cricul este dotat cu o supapă de siguranță, care protejează utilizatorul împotriva presiunii excesive. Cricul pneumatic burduf 4,5T poate fi utilizat în service-uri vulcanizare sau în ateliere auto, de exemplu pentru schimbarea anvelopelor, repararea suspensiei, precum și pentru a facilita accesul la cutia de viteze sau partea inferioară a motorului unei mașini.