Reparație în garanție

loader
Se încarcă...

Dorești să programezi o reparație în garanție? Completează formularul de mai jos.

Adresa solicitantului:


Despre ce dispozitiv este vorba?


Adaugă fișier atașat (scanare document)

Vei găsi data achiziției pe chitanța sau factura ta cu TVA.


Stimate client, informațiile despre tipul și modelul electrocasnicului tău și data achiziției ne vor permite să ne adaptăm și mai bine oferta la nevoile tale.

Pentru informații detaliate despre principiile prelucrării datelor personale în Airpress Polska Sp. z o.o., consultă Politica de confidențialitate. Poți retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor tale personale în orice moment făcând clic pe linkul: Retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor personale.

Echipamente Airpress sub protecția noastră permanentă

Când achiziționezi echipamente pneumatice de la Airpress, ești automat acoperit de serviciul nostru de asistență. În cazul în care apar defecțiuni sau avarii la echipamentul tău în perioada de garanție, poți apela gratuit la reprezentanții rețelei noastre de puncte de service pentru reparații. Scrie-ne care este problema: vom iniția imediat procedura de reparație în garanție.


Cu cât descrii mai detaliat problema, cu atât ne va fi mai ușor să determinăm inițial cauza probabilă a defecțiunii. Acest lucru va accelera execuția comenzii tale.


Nu uita să selectezi corect tipul de echipament a cărui defecțiune dorești să o notifici. În acest fel, comanda ta va ajunge direct la persoana responsabilă de a te ajuta în această situație și timpul de reparație se va reduce considerabil.


Ai nevoie de asistență tehnică în afara reparației în garanție? Consultă celelalte servicii oferite de Airpress. --->


Reparație în garanție